دانلود رمان گل مریم من PDF و APK

دانلود رمان گل مریم من PDF و APK

امکان دانلود رمان زیبا و عاشقانه"گل مریم من" برای موبایل کامپیوتر و اندروید با فرمت PDF و APK !

دانلود رمان گل مریم من در ادامه ی مطلب...

نگاهی به رمان: رمان درباره ی دختری سیاسی به اسم مریم است. مریم فعالیت های سیاسی دارد و دستگیر می شود. داستان از آنجایی آغاز می شود که بازجوی رمان ما، مریم را از مرگ نجات داده و صاحب فرزندی می شوند و کشمکش همدیگر.....

اطلاعات بیشتر رمان

نام کتاب: گل مریم من

نویسنده: انائل

زبان کتاب: فارسی

حجم : 1.22 مگابایت

تعداد صفحات: 326 صفحه

لینک دریافت با فرمت PDF ( برای موبایل کامپیوتر و اندروید)

توجه: کاربران عزیز برای مشاهده ی کتاب در کامپیوتر و یا تلفن همراه خود از برنامه PDF Reader مخصوص موبایل و رایانه شخصی استفاده کنید. امیدواریم دانلود رمان گل مریم من در شما لذت خواندن داستان های عاشقانه و زیبا را دو چندان کند.

۹۵/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی عبدالهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی