دانلود رمان وحشی اما دلبر PDF و APK

دانلود رمان وحشی اما دلبر PDF و APK

امکان دانلود رمان زیبا و عاشقانه"وحشی اما دلبر" برای موبایل کامپیوتر و اندروید با فرمت PDF و APK !

دانلود رمان وحشی اما دلبر در ادامه ی مطلب...

خلاصه رمان: ........

نام کتاب: وحشی اما دلبر

نویسنده: arish94

زبان کتاب: فارسی

حجم : 1.5 مگابایت

تعداد صفحات: 142 صفحه

لینک دریافت با فرمت PDF ( برای موبایل کامپیوتر و اندروید)

دانلود برای آیفون

توجه: کاربران عزیز برای مشاهده ی کتاب در کامپیوتر و یا تلفن همراه خود از برنامه PDF Reader مخصوص موبایل و رایانه شخصی استفاده کنید. امیدواریم دانلود رمان وحشی اما دلبر در شما لذت خواندن داستان های عاشقانه و زیبا را دو چندان کند.

۹۵/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی عبدالهی

نظرات (۲)

با سلام
من مدتهاست دنبال ادامه رمان می گردم ولی پیداش نمی کنم جز چند قسمت اونم به سختی چیزی نیست حتی دنبال وبلاگ خانم علی راد گشتم ولی متاسفانه موفق نشدم چیزی پیدا کنم! شما می تونید کمکم کنید؟
۲۰ مهر ۹۵، ۱۳:۲۰
پاسخ:
متاسفانه منم پیداش نکردم.
سلام خسته نباشید, ببخشید یعنی شما خبر ندارید که خانم علی راد بازم این رمانو ادامه میده یا نه؟؟
من حدود 2سال قبل این رمانو میخوندم ولی ناگهانی نویسنده ادامه نداد, رمان قشنگیه یعنی از همون زمان تا الان دیگه ادامه نداده!!!!!؟؟؟
۱۴ آبان ۹۵، ۰۸:۵۷
پاسخ:
سلام من اطلاعی ندارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی