نام رماننام رمان :رمان یک نفس هوای تو

دانلود رمان

نویسنده به قلم :shiva joon

حجم رمانحجم رمان : ۸.۸۹ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۲ مگابایت نسخه ی اندروید ,

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:
داستان درباره ی دختریه که پس از شکست در اولین رابطه ی عاطفیش، عاشق شخص دیگری می شه که خانواه اش به علت تفاوت سطح طبقاتی خانواده ی پسر با ازدواجشون مخالفت می کنن اما با اصرار و پافشاری زیاد هر دو، خانواده ها راضی به این وصلت می شن اما…

download : دانلود رمان یک نفس هوای تو از shiva joon با فرمت pdf

download : دانلود رمان یک نفس هوای تو از shiva joon با فرمت apk

صفحه ی اول رمان:

یه نگاه به اطرافم انداختم اصلاً نمی دونستم کجام. پاهام دیگه بیشتر از این قدرت نداشت چند ساعتی بود که تو خیابون راه می رفتم و اشک می ریختم. انگار تازه چشمام باز شده بود و دنیارو با همه زشتی هاش می دیدم دیدن پژمان تو اون وضعیت مثل این بود یکی، سیلی محکمی بهم زده باشه تا از خواب بیدار شم و بفهمم دنیا جای قشنگی نیست بازم اشکام شروع به باریدن کرد. به زمان حال برگشتم باید زودتر خودم رو به خونه می رسوندم با یه دست اشکهای مزاحم رو که باعث تاری دیدم می شد پاک کردم و با دست دیگه ام کیفم رو روی شونه ام ثابت کردم و شروع کردم به دویدن تا سر یه کوچه دویدم یه لحظه ایستادم تا ببینم کجام همه جا تاریک بود با کمی دقت متوجه ایستگاه اتوبوس که تو فاصله چند متریم بود شدم. گوشه ای از صندلی ایستگاه نشستم و زیر لب به پژمان لعنت می فرستادم. اصلاً حواسم به هیج جا نبود که یکی از پسرایی که تو ایستگاه منتظر اتوبوس بود، اومد رو به روم ایستاد.

– خانم حالتون خوبه؟ کمکی از من بر میاد؟

یه لحظه ترسیدم آخه هم تو فکر و خیال بودم هم انتظارش رو نداشتم بیاد باهام حرف بزنه حتماً قیافه ام خیلی داغونه که اومده جلو ازم سؤال می پرسه با این حال خودم رو جمع و جور کردم و گفتم:

رمان یک نفس هوای تو