1 دانلود رمان من و داداشم و دوتای دیگه | دکتر75 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : من و داداشم و دوتای دیگه

2 دانلود رمان من و داداشم و دوتای دیگه | دکتر75 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : دکتر۷۵ کاربر انجمن نودهشتیا

 

4 دانلود رمان من و داداشم و دوتای دیگه | دکتر75 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۴۷۶

14 دانلود رمان من و داداشم و دوتای دیگه | دکتر75 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

این داستان در مورد یه خواهر و برادره که به صورت ناخواسته و اجباری وارد خونه ی عموشون میشن و اونجا حسابی درگیر میشن. اونم درگیر یه روح سرگردان که از اونا کمک میخواد. بعد از کلی اتفاق می تونن با خانواده روح ارتباط برقرار کنن و به کمک اونا با عث آرامش اون روح میشن و البته این مابین برای خانواده خودشون هم اتفاقات جالبی می افته.

 

5 دانلود رمان من و داداشم و دوتای دیگه | دکتر75 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون) و apk دانلود کتاب برای کامپیوتر

 
دانلود کتاب برای موبایل

 
دانلود کتاب برای آندروید

 
دانلود کتاب برای apk